donderdag 22 mei 2014

Aan de slag!

De afgelopen dagen ben ik met het warme weer lekker in de tuin bezig geweest. Daarnaast had ik nog wat afspraken om wat laatste dingen voor de bruiloft te regelen, dus ik was druk, druk, druk. (ook met lekker in de zon zitten hoor!)

Een aantal mooie dagen resulteert bij ons altijd in een rommelig huis. We zijn dan liever buiten dan dat we binnen de boel aanpakken. Er moet nu dus nodig weer wat gebeuren.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zie op sommige kamers wat stofwolkjes rondvliegen ;) Ik begin dus met afstoffen en stofzuigen en daarna even een dweil erover. De badkamer, keuken en wc's kunnen allemaal ook wel een grote beurt gebruiken, dus daar ga ik ook mee aan de slag. Wellicht gooi ik ons beddengoed nog even in de wasmachine en dan in het hele huis weer bij.

In de winter heb ik veel opgeruimd en spullen verkocht via marktplaats, inmiddels heb ik de App niet meer op mijn telefoon, en merk ik dat ik dus ook niet meer verkoop, terwijl ik een kast vol spullen heb liggen die op marktplaats kunnen. Daar moet ik dus ook mee aan de slag. Ik las op internet dat er per jaar 8 Miljard euro op Marktplaats wordt verdiend door de verkopers, dus daar wil ik graag een aandeel van (een heel klein aandeel dan) ;)

Nu dus snel aan de slag! Merk jij dat je huishouden blijft liggen als het mooi weer is? Hoe los jij het op?

1 opmerking:

  1. Ja hier ook hoor, als het echt warm is dan begin ik al vroeg met de dingen die moeten gebeuren. Zodat ik zo rond half negen in de morgen al klaar ben met de belangrijke dingen. De rest zie ik dan later wel weer als het minder warm is.

    BeantwoordenVerwijderen