woensdag 5 maart 2014

Het wordt lente!

Heeeeeerlijk, het zonnetje schijnt volop en hoewel ik vanmorgen vroeg moest beginnen, stapte ik om 7.10u. de trein uit en toen was het al bijna licht! De lente komt er echt weer aan.

Maandag heb ik toch maar de vriezer ontdooid, na de verjaardag van onze kleine man was hij aardig leeg en ik geloof er echt niet meer in dat het nog goed gaat vriezen. Ik heb al het spul in de koelkast gelegd en de deur dicht gehouden. De stekker van de koel-vries combinatie eruit en toen was het eigenlijk weer zo klaar.
Het is altijd zo fijn om dan een schone en nette vriezer te hebben! En hoewel het ruim een jaar geleden was, was het ook wel weer snel gebeurd. Mijn voornemen is dan ook om het toch iets vaker te doen, 2 keer per jaar lijkt mij prima. Dan is er ook minder ijsvorming en dan gaat het nog sneller. Ik ben benieuwd of ik mij eraan kan houden. ;)

Ik kwam er ook achter dat de kapjes van het brood nog steeds niet populair zijn in ons huishouden…. Er lagen wel 20 broodzakken met alleen nog kapjes. Ik heb ze allemaal bij elkaar gedaan en gisterenochtend haalde ik er een deel weer uit, daar heb ik gisteravond wentelteefjes van gemaakt. Simpel, makkelijk en lekker! Hierdoor hebben we het brood gewoon opgegeten, we hebben gesmuld!

Onze kleine man heeft ook nog getrakteerd op het kdv! Ik vond het best moeilijk om te verzinnen wat we moesten doen (ik ben helaas niet zo creatief) maar met een paar boekjes van de Action, wat inpakpapier en een zak rozijntjes, heb ik er toch iets leuks van gemaakt. Hij had een glimlach van oor tot oor toen hij ze uitdeelde….





1 opmerking: