woensdag 19 februari 2014

Werkdag

Vandaag ben ik weer aan het werk gegaan, eindelijk, na ruim een week in bed, weer eens iets nuttigs doen, ik kwam erachter dat het echt voorjaar gaat worden! Ik zat namelijk om 6u op de fiets richting het station en ik hoorde allemaal vogels vrolijk fluiten… <3

Nadat ik ziek ben geweest, is mijn conditie helaas ook zo goed als weg… Ik heb een baan waar ik continu loop en altijd sta, dus ik was echt afgedraaid aan het eind van de dag, en ik had enorm moeie benen, dat had ik in het begin altijd… even wennen dus!

Aangezien ik lekker vroeg begon, was ik om 17u alweer thuis en het was nog licht! Ook al zo fijn!

Na het eten kwam iemand langs die onze bruidstaart gaat maken, en we moesten natuurlijk even proeven (wat een vervelend werkje) ;) Ze had enorm veel smaken mee, dus het is echt niet allemaal opgegaan, waarna zij zei dat we het ook in konden vriezen… tja, de vriezer zit weer lekker vol. Alhoewel we druk bezig zijn om hem leeg te eten, heb ik de laatste weken heel veel gekocht voor het verjaardagsfeestje van onze kleine man, ik heb flink wat aanbiedingen mee kunnen pakken, dus dat scheelt weer… helaas wordt je vriezer er niet leger op ;) Nou ja, we proppen her en der wel iets erbij.

En zo zit ik gelijk weer heerlijk in het werkritme, morgen ga ik nog een dagje en dan heb ik alweer weekend… Een heerlijk rustig weekend waarin we helemaal niks gepland hebben staan, dat is ook weleens erg fijn!


1 opmerking:

  1. Fijn al die tekenen van de lente hè?! Ik hoor 's ochtends ook een vogelconcert.

    BeantwoordenVerwijderen