dinsdag 25 februari 2014

cadeaubon en verjaardagsvoorbereidingen….

Op jullie advies, en iedereen waaraan ik het vertelde… heb ik contact opgenomen met de winkel van de cadeaubon. Er was inderdaad iets fout gegaan, de bon stond in het systeem maar als 1 jaar geldig, maar zou eigenlijk geldig moeten zijn tot 31-01-2014. Deze datum was ook al voorbij, maar uit coulance kreeg ik een nieuwe bon! Helemaal super! Ik ben enorm blij :)

Het loopfietsje die ik ermee wilde bestellen bleek opeens niet meer op voorraad, terwijl ze hem zondag nog op voorraad hadden, balen! Ik nam nog even contact op en het blijkt dat dit fietsje uit het assortiment gaat, helaas! Ergens in Maart komt er een nieuw fietsje, dus daar wacht ik even op. Onze kleine man is vrijdag jarig, maar het heeft verder geen haast. We hebben ook nog een ander (klein) cadeautje.

Zijn feestje vieren we zaterdag en hoewel ik de laatste weken flink wat aanbiedingen meenam qua boodschappen, blijken er helaas toch een aantal mensen niet te kunnen. Ik maak altijd een buffetje, zodat iedereen kan blijven eten. We zitten meestal rond de 30 personen, maar tot nu toe komen er maar 13! Ik verwacht nog wel wat extra mensen, maar het wordt toch rustiger dan anders. Ook geen probleem hoor, dan hebben we wat over.

Daarnaast hoef ik deze keer geen taarten te bakken, we hebben, heel decadent, een taart besteld, van zijn grote idool Bumba! Wel een heel stuk boven ons budget, maar wij vinden het heerlijk om hem te verwennen en we kunnen het betalen ;) Wij gaan er in ieder geval ook van genieten!

Morgen ben ik nog lekker een dagje vrij, we moeten weer langs het consultatiebureau en ik ben benieuwd hoe dat gaat! Wij hebben de ervaring dat er altijd wel iets niet goed is, en onze kleine man is gisteren gevallen op het kdv, hij heeft een flinke blauwe plek op z'n voorhoofd….  We maken al grapjes, dat we vast een notitie in ons dossier krijgen ;) Nee hoor, alle gekheid op een stokje, ik ben heel benieuwd hoe ze hem vinden ontwikkelen en hoeveel hij gegroeid is (het is echt met recht een kleine man!) We gaan het zien :) Ik kan in ieder geval niet geloven dat hij alweer bijna 2 jaar is, en vanmorgen, toen ik voor de spiegel stond zei; mama mooi! <3 mijn dag kon niet meer stuk ;)

2 opmerkingen:

  1. Toffe leeftijd is het he, 2 jaar? Het lijkt allemaal wel steeds sneller te gaan!

    Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zeg!! En wat een schatje, die kleine man van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen