donderdag 5 december 2013

Sinterklaas en storm!

Zo, onze sinterklaasavond is ook voorbij. Nadat onze kleine man gisteren bij mijn schoonouders cadeautjes kreeg, zag hij sinterklaas vandaag op het kinderdagverblijf en vanavond vierden we sinterklaas bij mijn ouders. We hebben het allemaal redelijk klein gehouden, maar hij kreeg toch wel veel cadeautjes!

We houden er natuurlijk allemaal enorm van om onze kinderen of kleinkinderen te verwennen, maar onze kleine man wilde op een gegeven moment niets meer uitpakken, maar gewoon lekker spelen ;) hij had helemaal gelijk hoor!

Vandaag moest ik toch nog aan het werk, en hoewel de storm vanmorgen wel leek mee te vallen, kwam hij vanmiddag toch hard aan! Toen de treinen in het noorden niet meer reden, besloot mijn leidinggevende dat ik ook maar naar huis moest gaan. Ik reis namelijk ook met de trein en er was toch een kans dat er bij ons in de regio ook treinen zouden uitvallen of flinke vertragingen zouden oplopen.
Ik ben redelijk lang onderweg geweest, en heb flinke vertraging gehad, maar gelukkig heb ik sinterklaasavond niet gemist!

Na een drukke en enerverende dag zit ik nu even bij te komen op de bank, mijn hoofd doet er pijn van! Morgen ga ik lekker uitrusten en houden we een rustig dagje. Even aan de slag in huis en verder helemaal niks, heerlijk!

Hoe hebben jullie sinterklaas gevierd? en hebben jullie nog last gehad van de storm?

1 opmerking:

  1. Wij vieren het vanavond. Mijn man strandde in Zevenaar met de trein, dus die moest ik daar gaan ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen