zondag 13 oktober 2013

Weekend

En voor we het weten is het alweer zondagavond!

Gisteren was vriend vrij en hebben we een heerlijke dag gehad. Even wat boodschapjes gedaan en toen op zoek naar een blauw boeket met bloemen voor mijn ouders (ze kwamen thuis van hun reis naar mijn broer en pasgeboren neefje) aangezien ze weer opa en oma zijn geworden, wilden we ze een mooi boeket geven.

We gingen naar het tuincentrum, maar helaas kwamen we zonder bloemen of plant naar buiten. Wel kochten we allemaal andere dingen (vriend is erg van de gezelligheidsdingen, en hoewel ik het allemaal maar nutteloze frutsels vind, heeft hij toch een aantal leuke dingen uitgezocht)

uiteindelijk vonden we een prachtig boeket bij de supermarkt (hoe simpel wil je het hebben?)

S'avonds kwamen mijn ouders even langs en bleven ze lekker eten. We hebben heerlijk uitgebreid getafeld met een pan kaasfondue op tafel, 1 van mijn lievelingsdingen :)

Nadat mijn ouders weer weg waren hebben we ons weekje weg in November geboekt. Aangezien we best wel laat zijn met boeken, waren er mooie last minute prijzen, waarbij we uiteindelijk kozen voor een luxe huisje met afwasmachine, senseo koffiezetapparaat, sauna, bubbelbad en zonnebank,.... klinkt goehoeeed! ik heb er helemaal zin in!

Vandaag moest vriend weer werken. En heb ik lekker geluierd, aangezien het buiten wel erg nat was :S
uiteindelijk ben ik eind van de middag toch nog even met kleine man op de koffie geweest bij mijn ouders (ze hebben onze kleine man duidelijk erg gemist) ;)
Maar daarna weer snel op de bank met een heerlijke kom soep. (die had ik 2 weken terug ingevroren. Ik twijfelde nog of soep wel lekker zou zijn uit de vriezer, maar hij smaakte helemaal prima)

En zo begint morgen alweer een nieuwe week (waarbij we nog even verder piekeren over het kinderdagverblijf. We kijken het nog een paar weken aan hebben we besloten, maar dan nemen we echt een beslissing waar we ons goed bij voelen)

Fijne week allemaal! Ik hoop dat het morgen wat beter weer is, want vandaag was het mij wel iets te herfstig... ;)

1 opmerking:

  1. Meestal zijn het de vrouwen die voor gezellige frustels vallen! Grappig dat het bij jullie juist andersom is!

    BeantwoordenVerwijderen