maandag 19 augustus 2013

Druk weekend!

Het weekend is weer voorbij en vooral onze kleine man had vandaag echt even nodig om bij te komen.
We hebben een heel druk weekend gehad.

Zaterdag vertrokken we s'middags naar een hotel, daar vierden we het 40 jarig huwelijk van mijn schoonouders. Samen met familie vierden we een leuk feest met een heerlijk diner, waarna we in het hotel konden blijven slapen.

Zondag konden we heerlijk uitgebreid ontbijten (mijn favoriete onderdeel van een hotelovernachting) en toen we thuis waren kon onze kleine man zijn dutje doen en gaven wij de katten even wat extra aandacht. Aan het eind van de middag vertrokken we naar mijn ouders, want mijn vader was jarig! We vierden zijn verjaardag met allemaal familie en ook heerlijk eten (mijn moeder had een uitgebreid buffet gemaakt)

S'avonds was kleine man helemaal kapot en toen hij in bed lag hebben we even onze financiën op een rijtje gezet. Dit doen we eens in de zoveel tijd, per 1 September gaat kleine man 2 dagen naar een kinderdagverblijf en ga ik meer werken, hierdoor veranderd er het een het ander in onze inkomsten en uitgaven. We hebben even gekeken hoe we er straks voor staan en dat is helemaal zonnig, dus erg positief!

Met het budget gaat het ook prima. Ik vind het wel wat veel werk om alles bij te houden, maar ik weet nu ook precies wat er uitgegeven wordt. Het bevestigd gelukkig ook dat we ongeveer evenveel uitgeven als ik altijd dacht, dus dat is mooi.

En zo vloog het weekend voorbij, nog nadenkend over een konijntje is de week alweer begonnen :)

Hebben jullie een leuk weekend gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten