zaterdag 18 mei 2013

Zaterdag

Zo, na een drukke week zit ik eindelijk heerlijk op de bank :-)

Vandaag flink wat in het huishouden gedaan; keuken van top tot teen, toilet beneden, woonkamer, de was (wassen, ophangen en een vorige was opvouwen en in de kast) en de kattenbakken... Zijn onze poezenvrienden ook weer blij ;-)

We hebben dus weer een drukke week gehad, dat lijkt de laatste tijd meer regel dan uitzondering en volgens mij komt het door alle feestdagen, begrijp me niet verkeerd... Ik vind die extra dagen vrij ook heerlijk, maar... Als zzp-er moet ik al mijn afspraken wel in de andere dagen proppen en het werk bij mijn baas gaat ook gewoon door, binnenkort zijn er op zzp gebied weer wat opdrachten afgerond, dus dan wordt het weer rustiger. Daarnaast is er goed nieuws over mijn werk bij mijn baas... Ik schreef eerder dat er nogal wat "gedoe" was over mijn aanstelling (ik werk nu via een uitzendbureau)
Er zijn een aantal gesprekken geweest, waarin duidelijk werd dat mijn eigen leidinggevende erg blij met me is, maar dat er van bovenaf wat twijfels waren, aangezien ik hier al eerder heb gewerkt en toen ook weg ben gegaan.... Aangezien ze mij zelf terug hadden gevraagd (althans mijn leidinggevende) vond ik het maar vreemd en dat heb ik ook even goed duidelijk gemaakt... Om een lang verhaal kort te maken, we zijn eruit. Ze bieden mij een vast contract aan en ik krijg vaste werkdagen, erg fijn! Dit betekend wel dat onze kleine man binnenkort 2 dagen naar een kinderdagverblijf moet, al vind hij andere kindjes vast wel leuk (wij hebben zelf eigenlijk heel weinig kleine kindjes in onze omgeving)

We zijn afgelopen week dus al wezen kijken en... Hebben volgende week een afspraak bij een ander kinderdagverblijf, spannend! (en ik ben heel eerlijk, de eerste keren dat ik hem weg zal brengen vind ik vast erg moeilijk!)

Ook is mijn zus laatst geopereerd aan haar knie, ik bood haar dus regelmatig een helpende en ondersteunende hand de afgelopen week.

Al met al dus weer lekker druk... Morgen hebben we lekker een dag met ons gezin, ik denk eigenlijk dat we helemaal niks gaan doen, heeeeeeerlijk! ;-)

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je 'nieuwe' baan. In deze tijden toch fijn een vast contract. Succes met het vinden van een plek voor je kindje. De eerste keer wegbrengen is vaak voor de moeder moeilijker dan voor het kind. (heb ik zelf meegemaakt - peuterspeelzaal) Ik bijna in tranen en dochterlief ging spelen en zingen.

    BeantwoordenVerwijderen