vrijdag 10 mei 2013

Vrijdag...

En zo is het alweer vrijdag, wat is de week weer voorbij gevlogen!

Ik heb deze week niet hoeven werken (voor een baas, wel in mijn eigen zaak) en dit soort weken lijken dan vooraf erg rustig, maar blijken dan altijd weer drukker dan verwacht.

Aangezien vriend ook een paar dagen vrij was, hebben we wat extra dingen gedaan, waardoor het geld nu wel bijna op is. En... Koppig als ik ben.... Wil ik echt niks overboeken van de spaarrekening, dus we wachten tot de hypotheekrenteteruggave (die komt volgende week woensdag)
Ik heb gelukkig nog wel wat geld in mijn portomonee, dus ik kan toch nog boodschappen doen.

Het huishouden is ook weer een beetje een puinhoop, op onze vrije dagen wilde ik heel wat doen, maar ook dat schoot er bij in. Ik heb gelukkig wel iets kunnen doen, maar niet zoveel als ik had gewild. Komend weekend ga ik dus even aan de slag!

We zijn ook druk bezig om gezonder te eten, maar doordat de geldpot momenteel leeg is, wacht ik nog even met een internetbestelling. Deze heeft ook geen haast, maar ik wil hem wel graag doen! (dan bestel ik lekkere noten, pitten, zaden etc om van te smullen)
Gelukkig is er ook nog genoeg gezonds in huis momenteel, dus we hebben het echt niet zwaar hoor
;-)

Het waren dus drukke dagen, maar uiteraard hebben we ook heerlijk van de zon genoten, erg jammer dat het nu weer slechter wordt! Ik hoop dat het morgen een beetje mooi weer wordt, want ik heb het toegangskaartje van de tentoonstelling van Beatrix naar een bloglezeres opgestuurd, zij gaat morgen op pad, dus een beetje mooi weer zou dan erg leuk zijn.

Het kaartje voor de korting op de Efteling heb ik nog. Als je interesse hebt, dan kun je mailen naar samenbesparen@gmail.com

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten