woensdag 10 april 2013

April

Oeps! De maand is inmiddels als voor een derde voorbij en ik kom er net achter dat ik geen maanddoelen heb bedacht. Nou heb ik het ook ongelofelijk druk, dus ik heb maar besloten dat er deze maand even geen doelen voorbijkomen.

Qua werk is het dus erg druk (leuk voor mij, allemaal nieuwe klanten!) en qua financiën gaat het deze maand tot nu toe ook helemaal prima, al kan dat dit weekend nog wel veranderen.

We gaan komende vrijdag op het lang verwachte familiebezoek, voor het eerst vliegen met kleine man (heel spannend!) en dan het hele weekend leuke dingen doen, ik hoorde al voorbijkomen dat we naar de dierentuin gaan, pizza gaan eten en nog meer van die hele vervelende dingen ;-)

Natuurlijk worden de kosten dan gedeeld, en dat kan betekenen dat ons banksaldo, als we maandag terugkomen een flink stuk lager is.

Nou ja, geen probleem, we besparen ook om te genieten en dat gaan we zeker doen!

1 opmerking: