vrijdag 26 oktober 2012

Mijn oude vertrouwde joggingbroek....

De titel van dit blogje klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik kan echt niets anders verzinnen ;-)

Ik heb een hele oude joggingbroek, toen ik nog heel jong was, heb ik hem gekregen (want toen kochten mijn ouders mijn kleding nog) het is een maat 156, en ja... Ik draag hem nog steeds!

Misschien moet ik erbij vertellen dat hij natuurlijk enorm uitgerekt is, ik heb ermee gesport, geklust (aan de verfvlekken te zien) en nu gebruik ik hem als pyamabroek.

Jaren en jarenlang heeft deze joggingbroek mij dus blij gemaakt, maar ik vrees toch echt dat we binnenkort afscheid moeten nemen. Er zitten inmiddels verschrikkelijk veel gaten in en hij schijnt bijna door... ;-) Tijd om hem weg te doen vind ik.

Toen ik hierover nadacht bedacht ik mij dat ik wel meer kledingstukken heb die ik al heel lang draag, zo heb ik een bh die ik al 7 jaar heb (en hij zit nog steeds geweldig) en ik heb verschillende shirtjes die ik ook al jaaaaren draag.

Best consuminderd dus! Al koop ik natuurlijk ook weleens nieuwe dingen :-)

Heb jij kledingstukken die je al jaren draagt? En hoe zien ze er nu uit?! ;-) haha...


8 opmerkingen:

  1. Sommige kledingstukken kan ik niet weg doen, al zijn ze net zo gaar, zeblijven een plekje in mijn kast houden.......best raar eigenlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zo'n afschuwelijke maar heerlijk warme fleece trui die echt eeuwen oud is. Zo fijn om even over je pyjama aan te trekken, maar er zijn mensen hier in huis die niet kunnen wachten tot hij versleten is ... maar hij lijkt onverslijtbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb sommige kledingstukken ook echt al jaren. Zo heb ik een trui die ik al vanaf mijn 16de heb (ik ben nu 43)

    Ik draag zoiezo altijd al mijn kleding op, ik repereer mijn kleding net zolang tot het echt niet meer kan.

    Groetjes Dreadlocks

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met veel plezier draag ik een fleecetrui die van mijn dochter is geweest, ze is al 15 jaar het huis uit en ze had hem toen al 5 jaar.

    Iets anders dan kleding: ik gebruik een laken in de zomer als het erg warm is ipv dekbed en dat is van mijn oma geweest die al 40 jaar dood is. Onderaan zitten nkeurig met engelse naad aangezette stukken die van andere lakens komen. Vroeger werd dus echt van oud nieuw gemaakt.

    Geen kleding maar de BK koekenpan komt van andere oma en die is al zeker 50 jaar oud. Nooit lekkerdere pannenkoeken dan daaruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn kledingstuk die ik echt al heel lang heb is een spijkerjasje. Die heb ik nu 27 jaar en draag hem s' zomers nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb best wel wat kledingstukken die ik al vrij lang heb, die zijn niet echt charmant meer, maar ik heb altijd zoiets van 'oude kleren komen altijd van pas'. Maar aan de andere kant zou ik misschien toch weer eens meer moeten gaan schiften, want genoeg is op een gegeven moment ook gewoon genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een badjas die ik rond mijn 14e heb gekregen, ben nu 33...Hij is ja nog goed, dus waarom een nieuwe kopen?
    Niks mis mee hoor, behalve dan wanneer hij helemaal gaar is en er gaten in komen...dan wordt het tijd voor iets nieuws...

    Groetjes Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb een aantal Laura Ashley rokken die ik al jaaaren draag. Ze zijn mijn variant op de joggingbroek want ze zijn rekbaar en hebben elastiek in de taille.

    BeantwoordenVerwijderen