dinsdag 7 augustus 2012

Het tij kan zomaar ineens keren!

Gisteren blogde ik nog een beetje bedroefd dat het geld er wel snel uitvloog. Na een nachtje slapen is dat natuurlijk niet opeens veranderd, maar ik kwam erachter dat de laatste afschrijving van de rekening op 2 Augustus staat. Dat betekend dat wij al ruim 5 dagen niets hebben gekocht. Dat is fijn!

En.. ik heb gisteren 2 nieuwe klanten binnen gehaald bij mijn zaak. Dat levert weer inkomen op. Daarnaast heb ik ook een bijbaan gevonden! Ik ga poetsen bij een aantal mensen. Ik heb dit werk eerder gedaan en ook al is het niet het leukste werk, ik vind het prima. Het is vaak bij wat oudere mensen die ook een gesprek wel zien zitten. Daarna zet ik de radio aan en de uurtjes zijn zo voorbij. Dus nog meer inkomen!

En zo ziet de wereld er ineens veel zonniger uit ;-) Laat ik duidelijk uitleggen wat ik bedoel; Wij komen elke maand (net) rond, maar af en toe levert het toch wat stress op. Ik prijs mijzelf vaak enorm gelukkig dat dit het ergste is waar wij ons druk over hoeven te maken! Dus alhoewel het weleens stress oplevert, is het vaak de volgende dag alweer een stuk opgelost.

Vriend ontvangt voor zijn nieuwe functie binnenkort een nieuw salarisvoorstel, ik ben benieuwd wat ze bieden, er komt in ieder geval iets bij.

Dus... de komende tijd vliegen de euro's hier de portemonnee in in plaats van uit. En daar wordt ik vandaag eventjes enorm vrolijk van :-)

1 opmerking:

  1. Dat is fijn nieuws!
    En zoals mijn moeder altijd zeg: problemen lossen zich vaak vanzelf op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen