maandag 6 augustus 2012

Extra kosten...

eerder blogde ik al dat Juli een dure maand was. Helaas lijkt Augustus ook duur te worden! Het is toch verbazingwekkend hoe snel het geld je portemonnee uitvliegt.

Zo moest ik vorige week een vaccinatie halen voor rode hond. (ik had tijdens mijn zwangerschap te weinig anti stoffen, dus ik moest hem halen voor een eventuele volgende zwangerschap) Het leek mij dus beter om dit gelijk even te regelen. Omdat de rode hond vaccinatie niet besteld kon worden (is wel een goedkopere prik) moest ik een BMR prik (bof, mazelen en rode hond)
Bij de apotheek mocht ik gelijk €33,16 aftikken...

Zoals ik ook al eerder blogde hebben we deze maand ook veel verjaardagen... daar gaat ook een hoop heen.

En zo gaan we maar door, af en toe wordt ik er wel een beetje moedeloos van. Je werkt hard voor het geld en zodra het op je rekening staat, wordt het eigenlijk alweer afgeschreven. Aangezien wij momenteel net rond komen, blijft er weinig achter op de lopende rekening.

Maar ja, genoeg getreurd! Ik heb er sinds vandaag weer een nieuwe klant bij en ik ben nog druk bezig om een bijbaantje te vinden.... we blijven positief! Ik ben heel benieuwd hoe "duur" Augustus uiteindelijk gaat worden!!

Hebben jullie weleens opmerkelijk veel extra kosten? Het lijkt dan wel alsof alles tegelijk komt!

Ik heb trouwens ineens veel Duitse advertenties hier op mijn blog, hebben meer mensen daar last van?! Het is goed te zien aan mijn inkomsten ;-) Ik wil weer Nederlandse advertenties! :-)

3 opmerkingen:

  1. In de maand maart en april heb ik dikke kosten. Mijn verzekeringen worden op 1 maart betaald, dan volgt de gemeentelijke belastingen die ik over 3 maand "mag" betalen en eind april moet het geld van het Hefpunt binnen zijn.....Ook geen mogelijkheid om dan te sparen dus....maarja, ik weet het, dus hou er wel rekening mee.

    Onlangs moest ik ook naar de apotheek, ook ff 32 euro betalen!! en dit even en dat even...het geld wil wel op inderdaad.

    Succes ermee.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kosten van het leven zijn niet bepaald gratis en komen soms op één hoop binnen.

    Gelukkig zie ik helemaal geen advertenties dankzij adblock plus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gedurende deze maanden ook last van een geldlek. Heel eigenaardig.
    Duitse advertenties heb ik gelukkig niet. Ik zie er inderdaad hier onder een staan met de vraag: 'Wie saubert man Mac?'

    Misschien kun je iets aan je instellingen veranderen?

    BeantwoordenVerwijderen