dinsdag 12 juni 2012

Het zijn de gratis dingen in het leven...

Ik heb de aanbieding waar ik vorige keer over schreef, toch maar geactiveerd. After Sun kan ik vast ook wel gebruiken als body lotion, dus toch mooi meegenomen! De tube is vandaag opgehaald, omdat ik toevallig langs de winkel kwam.

Verder moet onze tuin nog opgeknapt worden, ook een flinke kostenpost. We wilden het eerst zelf gaan doen (want dat bespaard!) maar merken dat we er met een kleintje toch helemaal niet aan toekomen, ik heb dus liever dat het gedaan wordt, binnenkort maar eens naar kijken!

Wat een groot voordeel is, is dat er van alles groeit en bloeit, en zo kwam ik op het idee om vanmiddag eventjes de tuin in te gaan en dit is het resultaat;


Gratis en het staat nog fleurig in huis ook! Hier wordt ik dus gelukkig van... :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten