zondag 10 juni 2012

Advertenties vergelijken...

Sinds wij besparen houd ik natuurlijk mijn ogen open voor allerlei aanbiedingen. Maar.. worden de advertenties wel goed bekeken?!

Ik kijk bijvoorbeeld altijd naar de kiloprijs, maar ook naar het product zelf. Ik ken een aantal bespaarders die wild worden van de bekende hamsterweken of euroweken, maar vaak zijn dit A-merken die wij dus niet gebruiken. De aanbiedingsprijs is dan nog duurder dan de prijs voor het B of C-merk dat wij wel gebruiken. Niet interessant dus!

Er zijn zo genoeg aanbiedingen die ik lekker aan me voorbij laat gaan. Te duur, gebruiken we niet of hebben we nog genoeg van op voorraad zijn de welbekende redenen.

Zo sta ik vandaag voor de volgende vraag; Ik heb een klantenkaart van een bekende drogisterij, ik krijg elke dag een "speciale" aanbieding in mijn mailbox. Vandaag kan ik een gratis tube aftersun ophalen. Maar, wij hebben nog een hele grote fles staan, en zo vaak gebruiken wij dat niet!

Zou jij de tube toch gaan ophalen? En heb je weleens een aanbieding gekocht die achteraf eigenlijk wel duur was? Ik ben benieuwd!


Dan nog een korte vraag voor de vaste bespaarders; Ik heb geprobeerd mijn banners van Euroclix en Moneymiljonair op mijn blog te plaatsen, maar tot nu toe is dit mij niet gelukt. Wat is het geheim?! ;-) 

3 opmerkingen:

  1. Ik zou de aftersun niet kopen! Met deze fles ( kijk maar naar buiten ;-)) doe je nog wel een jaar. En dit soort aanbiedingen komen ieder jaar terug, wedden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou hem wel activeren en ophalen als ik jou was. Het is een handig 100 ml flesje. Dat neem je makkelijker mee als je een dagje of weekendje weggaat dan zo'n grote fles. Tis gratis, dus waarom niet? Ik heb hem ook geactiveerd en ga hem morgen ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook geactiveerd, kan ik tot 17 juni nog beslissen of ik hem haal. Maar dan moet ik het ook maar eens gebruiken, we zijn niet zo smeerderig, niet voor of after sun...

    BeantwoordenVerwijderen