donderdag 16 juli 2015

Weekmenu week 29

In verband met mijn verjaardag deel ik ons weekmenu een dagje later dan normaal....

Maandag 13 Juli;
Aardappels met wortel en feta uit de oven (vegetarisch)

Dinsdag 14 Juli;
Noodles met kip en groenten

Woensdag 15 Juli;
Mijn verjaardag, dus we aten makkelijk, een broodje hamburger met allerlei lekker erbij.

Donderdag 16 Juli;
Restjes, waarschijnlijk vooral van mijn verjaardag

Vrijdag 17 Juli;
Man eet op zijn werk, ik eet met mijn ouders

Zaterdag 18 Juli;
Pasta met peper en knoflook (vegetarisch)
met gegrilde groenten

Zondag 19 Juli;
Uiensoep met een kaaspita

Wat eet jij vanavond?! :)

Like Samen Besparen op facebook! klik

9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer smakelijk uit! Ik had het plan opgevat om te gaan gourmetten/steengrillen. Daar moet ik waarschijnlijk nog wel wat dingetjes voor halen, wat iets minder budgetvriendelijk is, maar wel even gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! Vanavond eten wij bij mijn schoonouders dus t is een verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij eten vanavond pasta pesto met broccoli erwtjes en een kipburger. Supermakkelijk en redelijk goedkoop! Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het klinkt weer heerlijk! Gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had vanmorgen al een berichtje op mijn telefoon getypt, maar blijkbaar niet geplaatst. Inmiddels is het dagmenu ook gewijzigd. Wij eten lasagne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij eten ook lasagne vandaag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd naar het recept voor aardappel, wortel en feta uit de oven, wil je die delen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja tuurlijk! Ik heb het al een aantal keer op mijn blog gezet, volgens mij, maar bijdeze;
      aardappels en winterpeen in blokjes snijden. Besprenkelen met olijfolie en eventueel kruiden naar keuze, dan 45 minuten in de oven op 200 graden. De laatste 15 minuten wat feta meebakken (gewoon eroverheen kruimelen)
      Eet smakelijk!

      Verwijderen
    2. Bedankt, klinkt heerlijk, ik ga het binnenkort een keer proberen.

      Verwijderen