donderdag 12 juni 2014

Geld terugkrijgen!

Zoals jullie weten ben ik lid bij de bekende site zoals euroclix en moneymiljonair, je kunt er punten sparen en die op een gegeven moment uit laten betalen.

Ik doe dit al vele jaren en heb echt al honderden euro's uit laten betalen, maar eerlijk is eerlijk… dit is wel verdeeld over al die jaren. Vroeger ging het erg snel, maar inmiddels zijn de clix en parels steeds minder waard en duurt het ook langer voordat je een uitbetaling kunt aanvragen. Al met al is het wel een leuk extraatje.

Steeds meer sites spelen in op dit concept. Internet wordt groter en groter en er wordt steeds meer online gekocht. En omdat ik altijd op zoek ben naar manieren om meer te besparen of bij te verdienen, kwam ik bij Cashback XL terecht.

Cashback XL is een site waarbij je je kunt aanmelden en via hen online kunt shoppen. En het leukste is, dat je dan een gedeelte van je geld terugkrijgt! Ik las op de site dat het zo werkt; veel sites geven een commissie als je bij hen koopt, diegene die de advertentie op zijn of haar site neerzet, kan hier dus flink aan verdienen. Bij Cashback XL geven ze die commissie aan degene die shopt, dat ben jij dus.

Zo kun je vaak een percentage terugkrijgen van het bedrag dat je besteedt, maar mijn absolute favoriet op de site; €5,- terug bij het shoppen bij AH. Wij bestellen af en toe als we bijvoorbeeld een verjaardag hebben, maar de verzendkosten hielden mij vaak toch tegen, nu kan ik dus online bestellen en ontvang dat in ieder geval €5,- terug, terwijl de verzendkosten vaak nog wat lager zijn… :) Win, win situatie wat mij betreft!

Het enige nadeel vind ik dat je soms even moet wachten op je cashback, omdat de websites ook later zijn met uitbetalen, maar gelukkig staat dit ook uitgebreid beschreven op hun website en hoef je niet gelijk in paniek te raken ;) Het geld komt echt, dat heb ik nu al een aantal keer meegemaakt.

Je kunt je via de website Cashback XL kosteloos aanmelden, je kunt zelfs, als je geld terug hebt gekregen dit laten weten aan vrienden en familie. Als zij zich aanmelden ontvang je €2,50 per aangemeld lid (de €2,50 krijg je als je je Cashback op facebook of twitter deelt en je vrienden hierdoor besluiten ook lid te worden) een stuk beter dan de andere sites vind ik. Voor meer informatie kun je naar de site, klik hier.

Als je weinig online shopt, zijn de andere spaarprogramma's wellicht handiger omdat je daar ook punten krijgt voor mails,  maar als je weleens iets online koopt, dan staat dit programma inmiddels bij mij bovenaan.

Shop jij vaak online? Wat koop je het meest via internet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten