donderdag 1 mei 2014

Genieten!

Wat is vakantie toch heerlijk.... Elke dag uitslapen en lekker doen waar we zin in hebben, geen wekkers (blegh!) en geen verplichtingen, zo voelt een vrij leven ;)

Hoewel we niet heel veel goed weer hebben gehad, hebben we toch genoten van het samenzijn met de familie, die we, omdat ze in het buitenland wonen, toch weinig zien...dus zo'n weekje samen is dan echt een traktatie!

Als het regende deden we spelletjes, of zaten we lekker op internet ;) haha en als de zo'n scheen lagen we bij het zwembad. We zijn ook veel op pad geweest, naar een attractiepark, ijsjes eten.

Binnenkort vertrekken we helaas weer naar huis, weer 2 dagen in de auto, ik hoop dat onze kleine man het weer zo goed doet, we gaan het zien! Hoewel ik nu echt nog geen zin heb om terug te gaan, verheug ik me er ook weer op om de katten te knuffelen en lekker in m'n eigen bed te slapen, dat is toch altijd het fijnste aan thuiskomen.

Waar verheug jij je op als je weer naar huis gaat?

4 opmerkingen:

  1. De boerenlucht....... specifiek voor ons gedeelte van het land.
    En het weerzien van familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga nooit weg, maar geniet gewoon erg van alles hier. Het is hier zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meestal onze heerlijke boxspring. Maar als we naar een huisje van Landal gaan is dat ook in orde. In Griekenland of Spanje heb je wel eens mindere bedden
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat mis ik nou echt niet, door het niet op vakantie gaan, het lange reizen. Ergens anders zijn kan heerlijk zijn maar inderdaad dagen in de auto zitten zijn niet meer aan mij besteed. Ik hou heerlijk thuis vakantie. Maar fijn dat jullie het lekker hebben gehad. :-)

    BeantwoordenVerwijderen