donderdag 17 april 2014

Vrij!

Zo, mijn werkweek zit er weer op. Na alle stress van de afgelopen tijd heb ik deze week redelijk rustig kunnen werken, dat scheelt een heleboel.

We gaan nu lekker een lang weekend in en ik ben zelfs nog langer vrij omdat we bijna op vakantie gaan :) heerlijk, ik heb er enorm veel zin in! Het komende weekend hebben we weinig plannen. Morgen even snel naar de huisarts, zondag brunchen bij mijn ouders en mijn zus komt zaterdag gezellig langs, ze blijft ook gezellig slapen. Nu ik het opschrijf, hebben we het toch nog best wel druk, haha!

We gaan in ieder geval lekker rustig aan doen, hopelijk zit het weer een beetje mee, de ene dag lees ik dat we een heerlijk paasweekend krijgen en de volgende dag voorspellen ze toch weer regen... We wachten het maar gewoon af, dat lijkt me het beste!

Vriend is deze hele week vrij geweest, en dat brengt lekker wat rust met zich mee. Alles werd thuis geregeld en het eten stond klaar toen ik elke keer thuiskwam, luxe hoor... Daarnaast heeft hij een hele hoop kleine klusjes aangepakt, er moesten vooral veel kleine dingen voor de bruiloft geregeld worden en die zijn ook lekker allemaal gedaan, over precies 9 weken zijn we vandaag getrouwd <3 nog even geduld ;)

Gisteravond kwam ik erachter dat mijn olie om mijn oogmake-up eraf te halen op was... Ik dacht dat mijn voorraad nog goed op peil was, maar helaas was alles op. Ik kon natuurlijk niet met make-up op gaan slapen, dus ik besloot om eens in huis rond te kijken. Uiteindelijk kwam ik bij de kokosolie uit. En wonderwel werkt het perfect! Ik rende dus niet gelijk naar de winkel, maar zocht gewoon een goede oplossing, weer een flesje minder bij de wastafel.

En zo gaan we lekker het weekend in, wat zijn jullie plannen?


1 opmerking:

  1. Ik heb geen concrete plannen. Dat is mijn topplan van een rustig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen