zondag 3 juni 2012

Gratis kleding :)

Een tijdje geleden zag ik een oproepje op internet waar iemand een gedeelte van haar kledingkast gratis aanbood.

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet echt van de tweedehands kleding ben, bij onze kringloop is eigenlijk nooit iets te vinden dat ik mooi vind.
Maar... voor ons zoontje hebben we ook geshopt op marktplaats, omdat hij natuurlijk enorm snel groeit, dus waarom niet voor mijzelf?

Ik moest de kleding zelf ophalen en moest daar wel een stukje voor rijden, maar al zat er maar 1 leuk ding in, dan had ik de kosten er al uit, zo redeneerde ik.

Dus, gereageerd, een afspraak gemaakt en de kleding opgehaald. Het waren 2 boodschappentassen vol, en nog heel veel losse schoenen en tassen. Hartstikke leuk!

Ik heb meerdere malen aangeboden om er toch iets voor te geven, maar deze vrouw wilde dat echt niet en was allang blij dat ze iemand anders blij kon maken met haar "oude" kleding. Ik voelde me wel een beetje bezwaard hoor!

Aangezien ik de kleding opgehaald had in een stad vlakbij de stad waar mijn zus woont, zijn we gelijke ven langs haar gereden en hebben daar de kleding uitgezocht. Mijn zus en ik hebben ongeveer dezelfde maat, dus we hebben beide hele leuke dingen kunnen uitzoeken! Ik heb allemaal leuke nieuwe dingen in mijn kledingkast en de rest is naar de kringloop gegaan, hartstikke fijn toch!

Koop jij weleens tweedehands kleding?!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten