woensdag 13 augustus 2014

Oproepje (give away) Circus Sijm

Deze week kreeg ik met de weekboodschappen 2 tegoed bonnen voor een gratis 2e kaartje voor circus Sijm. Onze kleine man is helaas nog iets te klein voor het circus (zo'n tijd stilzitten is er nog niet bij.) Dus ik wil ze graag weggeven, ik hoop dat ik er nog iemand blij mee kan maken;

De bon geeft bij aankoop van een kaartje (a €12,50) recht op een tweede kaartje gratis voor de volgende voorstellingen;
Maandag 18 Augustus om 19.00u.
Dinsdag 19 Augustus om 16.00u.
Dinsdag 19 Augustus om 19.00u.
Woensdag 20 Augustus om 14.30u.

Alle voorstellingen zijn in Almere Buiten.

Mocht je interesse hebben in een bon, stuur mij dan even een mailtje; samenbesparen@gmail.com
Ik heb 2 bonnen te vergeven en het zou natuurlijk het leukste zijn om ze aan 2 verschillende mensen te kunnen geven. De bonnen kunnen dan bij mij opgehaald worden in Almere Buiten.

De voorstelling schijnt erg leuk en spectaculair te zijn! Dus ik hoop dat ik een aantal mensen blij kan maken. De eerste reacties ontvangen de bonnen.

Foto van de website van circus Sijm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten