maandag 27 mei 2013

Vakantiegeld

Joehoee... we zijn ineens erg rijk, het vakantiegeld is hier gestort.

Vriend heeft flink wat gekregen en ik heb zelf €120,- gespaard bij mijn werkgever, alle beetjes helpen zullen we maar zeggen.

Nou gaan we dit extra geld gewoon op de spaarrekening zetten. We gaan wel op vakantie hoor... vanmiddag al ;-) we gaan een weekje weg in eigen land en gaan vast wel wat extra's doen, dus dat komt goed.

Op verschillende fora lees ik de vraag; wat ga je doen met je vakantiegeld? Veel mensen kopen iets waar ze langere tijd iets aan hebben; meubels o.i.d. en anderen gebruiken het geld echt om op vakantie te gaan. Weer anderen sparen het of betalen hun schulden ermee af (slim!)

Wij sparen het dus gewoon, de vakantie is al betaald en kost een stuk minder dan het bedrag wat we ontvangen hebben, dus sowieso iets extra's op de spaarrekening en dat brengt me gelijk aan ons spaardoel; Momenteel willen we gewoon zoveel mogelijk sparen. We willen volgend jaar trouwen en willen geen over de top bruiloft, maar ook geen bruiloft van een tientje (om het zo maar even te zeggen)

Druk sparen dus, alle extra's, extra werken, mailprogramma's... alle beetjes helpen!

Wat doen jullie met het vakantiegeld?

3 opmerkingen:

  1. Veel vakantieplezier toegewenst! En ook mooi dat het vakantiegeld meeviel :) Ik moet het mezelf uitkeren, maar heb het dit jaar nog niet gedaan, ik wil eerst een wat betere buffer hebben. Wel ga ik van de zomer een weekje weg, misschien dat ik mezelf dan nog een bedrag(je) uitkeer :) Verder spaar ik nu gewoon 'ondertussen' voor de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gebruiken het vakantiegeld voor onze verbouwing.

    BeantwoordenVerwijderen