woensdag 11 juli 2012

Van alles en nog wat!

Ik ben teruggegaan naar de supermarkt en heb netjes nieuwe stokbroodjes gehad, de mail naar hun hoofdkantoor heb ik ook verstuurd, dus ik ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor! 

Verder heb ik gisteren heel mooi nieuws gehad. Vriend heeft ooit een eigen bedrijf gehad en daar liep nog een abonnement voor. Wij probeerden het al op te zeggen vanaf Mei, maar het bedrijf gaf gewoon niet thuis. Vorige week was ik het helemaal zat en heb ik ze elke dag gebeld. Ik had er eerlijk gezegd al een naar gevoel bij, maar gisteren kreeg ik eindelijk zwart op wit dat het abonnement gestopt is. Dat scheelt weer wat! 

Vandaag met onze kleine man naar het welbekende consultatiebureau, alles was goed en hij heeft zijn (voorlopig) laatste prikjes gehad (wat doet dat toch altijd pijn aan je moederhart!) 

Aankomende zondag ben ik jarig, dus er is hier veel te doen. :) Even weinig besparen! 

Het jurkje uit mijn vorige blog heb ik nog! Als iemand nog interesse heeft....laat het weten! anders zet ik hem binnenkort op marktplaats. Een van de lezers gaf mij de goede tip om hem nog eens te passen, maar helaas is hij echt te wijd, hij is dus echt bedoeld voor een zwangere dame! 

1 opmerking: